2012. november 12., hétfő

Télies hangulatú körömfestés

Sziasztok!

Néhány nappal ezelőtt az egyik olvasómtól, Timitől kaptam egy levelet, amiben egy télies, telet idéző körömfestést szeretett volna látni. Ezen kívül még két kérése volt. Az egyik az, hogy a lehető legegyszerűbben el lehessen készíteni. A másik pedig, hogy ajánljak olyan körömlakkokat, amik tartósan fent maradnak.

Nagyon örültem a kérésnek és azonnal nekiláttam a feladatnak. Nagyon sokat gondolkoztam, hogy mi lenne az a festés, ami nagyon egyszerű és mégis nagyon látványos tud lenni. Arra jutottam, hogy a szivacsos technikát fogom alkalmazni ismét csak.

Mivel ezt a technikát egy korábbi posztban már bemutattam, így a visszajelzésekből azt szűrtem le, hogy Ti is épp olyan egyszerűen elkészíthetőnek gondoljátok, mint én.

Nem is húzom tovább az időt. Lássuk a végeredményt.



A fehér és a kék kombinációjáról nekem egyből a hóesés jut eszembe. A csillámok pedig még inkább ezt a hatást erősítik.

Nézzük mire is lesz szükségünk.

-szivacsdarabka
-kék,fehér és átlátszó csillámos körömlakk
-körömlakk lemosó

Első lépésként a kék lakkal festünk egy alapot. Én személy szerint világos kéket használtam, de teljesen el tudom képzelni sötétkék lakkal is. Talán úgy inkább a téli este hangulatát idézhetjük meg. Főleg ha egy lehelletnyi citromsárgát is használunk, ami a Holdat jelképezi.


Ezután elővesszük a fehér lakkot, rácseppentjük egy edénykére, belemártjuk a szivacsot és apró mozdulatokkal rányomkodjuk a szivacsot a körmünkre.









Ha ezzel kész vagyunk jöhet a színtelen körömlakk. Végül pedig körömlakk lemosóval leszedjük a felesleges fehér lakkot és kész is vagyunk.


Az egyik kérdés az volt, hogy milyen lakkot ajánlok, amelyek tartósak. Sok lakkot kipróbáltam már. Nekem nagyon bejöttek a Moyra lakkok. Ár érték arányosak. Nagyon tartósak, jól lehet velük dolgozni és gyönyörű színük van. A mostani festésnél az alábbi lakkokat használtam.






A Moyra 79-es és 27-es árnyalatú lakkjait, valamint a The color workshop Super finish french white lakkját.

Azért, hogy bebizonyítsam a tartósságát csináltam ma is egy néhány képet a körmeimről. Ma négy napja, hogy kifestettem a körmömet. Nem kíméltem egyáltalán. Mosogattam, hajat mostam, udvart és lakást takarítottam. Néhány apró repedéstől eltekintve semmi baja nincs még a körmeimnek. De beszéljenek helyettem a képek.





Ezzel elérkeztünk a mai bejegyzés végére. Remélem Timi és Ti is elégedettek vagytok a végeredménnyel. Ha Nektek is lenne kérésetek, amit szívesen viszont látnátok a blogon írjatok bátran kommentárt vagy a nikolblogja@gmail.com -ra levelet. 

Azt hiszem ez a körömfestéssel kezdhetünk ráhangolódni a télre. Elérkezett az adventi naptár (remélem már elkezdtétek a kis gyufásdobozokat, vagy wc papír gurigákat gyűjteni), a mikulás és a karácsonyi projektek ideje. Tartsatok velem legközelebb is.


Niko


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése