2012. október 24., szerda

Halloween gyertyatartó

Sziasztok!

Nagyon remélem, hogy jól fogjátok érezni magatokat a blogon. Elsősorban különböző DIY, azaz csináld magad bejegyzések lesznek majd. Úgy gondoltam, mivel jön a Halloween, célszerű, ha ezzel kapcsolatos bejegyzésekkel kezdek. Az első blogbejegyzésben  Halloween-es gyertyatartók elkészítését mutatom be nektek lépésről lépésre.

1. Múmia gyertyatartó
Szükséges kellékek:

-valamilyen edény (ez lehet pohár,befőttes üveg, én egy fültisztító pálcikás dobozt használtam)
-ragasztó
-olló
-gézlapok
-alkoholos filctoll
-papír
-gyertya

Első lépésben a műanyag dobozra ráhúztam a lyukacsos gézhálót, majd a megfelelő méretűre vágtam.Erre azért van szükség, mert a későbbiekben nem kell nagyon vastagon felragasztgatni majd a gézlapokat, valamint erre sokkal könnyebben fel tudjuk majd ragasztani őket, mintha a sima üvegre vagy műanyagra próbálnánk.
Ezután sorban elkezdjük a gézlapokat felragasztgatni körbe-körbe.


Ha ezzel kész vagyunk fogjunk egy lapot,majd vágjunk ki belőle két egyforma nagyságú lapocskát. Alkoholos filctollal pedig rajzoljuk meg a szemeket.
Végül pedig felragasztjuk őket a megfelelő helyükre. Meggyújtjuk a gyertyát és nincs más hátra, minthogy élvezzük a munkánk gyümölcsét. Szerintem nagyon jól fel lehet dobni ezzel a lakásunkat vagy esetleg a Halloween-i bulinkon is nagy sikereket érhetünk el vele.

2. Denevéres, tökös gyertyatartó


 Szükséges kellékek:

- befőttes üveg
-alkoholos filctoll
-cellux
-olló
-gyertya
-papír


Első lépésben levágunk egy megfelelő méretű papírlapot, majd erre rárajzoljuk a kiválasztott mintánkat.
Ehhez segítségül adok nektek néhány sablont. Ezt megfelelő méretezés után ki tudjátok nyomtatni. Ügyesebb kezűek szabad kézzel is meg tudják rajzolni, vagy csinálhatjátok úgy, ahogy én. Hozzányomtam a papírt a képernyőhöz és egy egyszerű ceruzával átrajzoltam a mintákat.
Ha a mintákat rárajzoltuk a papírra, egy cellux segítségével ráragasztjuk a megfelelő helyre, majd egy alkoholos filctollal átrajzoljuk a kontúrokat a befőttes üvegre.


A következő lépésben én kiszíneztem a rajzok egyes részeit. Itt lehet variálni. Ha van hozzá kedvetek ki lehet színezni a rajzokat körül vevő részeket is.


Elkészültünk a gyertyatartóval. Természetesen bármilyen más sablonnal kivitelezhető, csak az elv ugyan az.




Ezzel elérkeztünk a mai bejegyzés végéhez. Ha elkészítitek őket, küldjetek róla bátran képeket. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk, valamint közzé fogom őket tenni a blogon is.

Jó szórakozást kívánok! Remélem legközelebb is velem fogtok tartani!

Niko

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése