2012. október 29., hétfő

Halloween smink 2

Sziasztok!

Ma egy újabb sminkes bejegyzéssel készültem. Átmegyünk babába.Lássuk milyen sminket készítünk.








Hogy mire is lesz szükségünk? Lássuk csak:
-szemhéjfestékre
-fekete szemceruzára
-alapozóra
-szempilla spirálra
-rúzsra/szájfényre

Első lépésben jó alaposan lealapozzuk a szemhéjunkat. Az arcunkat majd még később, mert előfordul, hogy maszatolunk majd, így n dolgozzunk feleslegesen kétszer.
Ha ezzel kész vagyunk, akkor veszünk egy fekete szemceruzát és a képeken látható módokon megrajzoljuk a szem körvonalait. Mivel ennek a babának túlzóan nagy szemeket készítünk, így a későbbiekben új szemöldököt kap majd fentebb. Ezért a szemöldökünket is "beleolvasztjuk" a szembe.





A következő lépésnél megrajzoljuk a szemgolyót. Ügyeljünk arra, hogy hagyjunk egy kisebb fehér részt, így a későbbiekben könnyebb dolgunk lesz. Beszínezzük fekete szemceruzával, majd fekete szemhéjpúderrel megerősítjük.




Ha ezzel megvagyunk adjunk színt a szemnek. Én kék szemhéjpúdert választottam, de ti használhattok zöldet is. A barnát nem ajánlanám,mert úgy túl sötét lesz asz összhatás. Majd a kimaradt részeket fehér szemhéjpúderrel kihangsúlyozzuk.






Megrajzoljuk egy fekete szemceruzával a szemöldököt. Majd a szem és a szemöldök közötti területet élénk színű rózsaszínnel megszínezzük.






Most már kellőképpen úgy nézünk ki, mint egy ufo. Rajzoljuk meg a szempillákat. Ezután szedjük le a lehullott szemhéjpúdert és alapozzunk. Ha kész vagyunk jöhet a száj. Én egy nagyon élén színű rózsaszín rúzst választottam, Majd egy kicsit belemártottam az ujjam a szemre felvitt rózsaszínbe és óvatosan megszíneztem vele a rúzst. Majd egy halvány csillogós szájfényt tettem fel. Végül rózsaszín pirosítót használjunk a "rózsás" arc eléréséhez.









Ha szeretnénk, akkor a szemceruzával rajzolhatunk magunknak kis vágásokat. Hogy milyeneket? Lássuk csak a képeket.









Ezzel elérkeztünk a bejegyzés végéhez. Remélem tetszett és elkészítitek. Küldjetek róla bátran képeket. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk. Ha bármilyen kérdésetek lenne írjatok kommentárt vagy írjatok a nikolblogja@gmail.com e-mail címre.

Köszönöm, hogy megnéztetek. Tartsatok velem legközelebb is.

Niko






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése