2012. október 26., péntek

Halloween smink

Sziasztok!

Ma egy nagyon egyszerű, mégis látványos Halloween-i sminket fogok bemutatni. Felnőttek és gyerekek is bátran horhatják. (Nem csak Halloween-kor, hanem farsangkor is akár.)

Lássunk hát hozzá a katicás sminkhez.


Első lépésként alaposan lealapozzuk a szemhéjunkat. Azt ajánlom, hogy erre folyékony alapozót, vagy szemhéjalapozót használjatok, ne púdert. Jobban fel tudjuk majd később vinni a szemhéjport erre a felületre.
Ha az alapozással készen vagyunk, egy fekete szemceruzával vagy tussal húzzunk egy vonalat a szempilla felé úgy, hogy túlhúzzuk a végétől még körülbelül fél centire. Ha egy kicsit vastagabbra sikerült,akkor egy fültisztító pálcikával óvatosan satírozzuk el, ügyelve arra, hogy a szempilla tőnél lévő festéket ne maszatoljuk el.


Újra a kezünkbe vehetjük a tust vagy a fekete szemceruzát és ezzel a képen látható módon megrajzoljuk a katicánk testét.


Ha ezzel készen vagyunk fogjuk az ecsetünket, majd piros (vagy bordó, esetleg rózsaszín) szemhéjfestékkel kiszínezzük a vonal alatti területet.






Ha ezzel is készen vagyunk, újra jön a tus/szemceruza, amivel megrajzoljuk a katicánk fejét, majd a csápjait.





Ezután megrajzoljuk a katica pöttyeit. Személy szerint én 3 pöttyel csináltam, de rátok van bízva. Rajzolhattok ennél többet is.







Ha valakinek már így is tetszik, akkor nem muszáj lábakat rajzolnia. Nekem sokkal jobban tetszett lábbal, így megmutatom nektek úgy hogy néz ki. Egy szemceruzával kifestettem az alsó és felső vízvonalat, majd szempilla spiráloztam. Ha van kicsi strassz követek, akkor azt felragaszthatjátok a katica szemének. Nekem nem volt, így egy arany szempilla spirállal raktam a szeme helyére 1-1 pontot. Nem annyira látványos,mint a kő, de azért így is szép.







Ezzel készen is vagyunk. Nekem volt még egy apró, öntapadós katica bogaram. Még régen egy újsághoz kaptam talán. Eddig az ékszeres dobozkámban kuksolt, itt volt az ideje, hogy használjam. Ha ti is szeretnétek nagyobb hobbi boltokban biztosan kaphattok hasonlót.








Ez lett volna az első Halloween-i smink. Szerintem nagyon egyszerű, mégis nagyon látványos. Ha szeretnétek apró glitterekkel vagy csillámporokkal adhattok neki egy kis extra csillogást. A bátrabbak a szájukat fessék ki egy piros rúzzsal. De egy egyszerű halvány szájfénnyel is nagyon szépen mutat.

Ennyi lett volna már. Tartsatok velem legközelebb is. Lesznek még sminkek, díszítési ötletek és körmös posztok is. Ha elkészítitek küldjetek róla képet.

Niko






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése